Bir süre bayilik yaptıktan sonra 2010 yılından itibaren kendi markasını oluşturan XLine Ofis Mobilyaları, Avrupa pazarı için lojistik merkez üssü özelliğine kavuşan Hollanda’da faaliyete başlamaya hazırlanıyor. Firmanın 2001 yılında ulusal bir markanın bayiliğini yaparak, ticari faaliyetine başladığını belirten XLine Ofis Mobilyaları Yönetim Kurulu Başkanı Gökçe Atmaca, 2010 yılından itibaren kendi tasarım ve Ar-Ge ekipleriyle XLine markasını oluşturmak üzere çalışmalara başladıklarını bildirdi.

Ofis mobilyaları alanında tüm ihtiyaç gruplarına yönelik standart ürünler belirlemenin yanı sıra birçok özel projeye de imza attıklarını ifade eden Gökçe Atmaca, bu projeler arasında ofisler ve kütüphanenin yanı sıra kültür merkezleri, yurt binaları, oteller, havalimanları, hastaneler, şantiye ve benzeri binaların tüm mobilyalarının da yer aldığını kaydetti. Yurtdışı çalışmalarında hedef bölge olarak Avrupa pazarını belirlediklerini kaydeden Gökçe Atmaca, “Gerek katıldığımız fuarlarda gerekse Avrupa’ya yaptığımız ziyaretlerimizde ürünlerimizin pazara çok uygun olduğunu gördük. Çünkü üretim ve tasarımımız tam modüler sistem üzerine planlanıyor. Dönüştürülebilir ürünler üretiyoruz. Müşterilerimiz zamanla ihtiyaçları ya da mekansal değişiklikleri doğrultusunda tüm ürünlerimize ekleme veya çıkarma yapabilirler. Bu özellik sayesinde hem fonksiyonel hem de çevreci ürünler ortaya çıkıyor” diye konuştu.

Hollanda, Avrupa’nın lojistik merkezi ve dağıtım üssü konumunda

    Ürünlerin hammaddesini oluşturan yonga levha plaka üretiminde Türkiye’nin Avrupa’da ilk sırada olduğu bilgisini veren Gökçe Atmaca, “Hammaddeye çok rahat ve istediğimiz miktarda ulaşabilmemiz ürün teslimat hızımızı maksimuma çıkarıyor. Üretimimizde kullandığımız makinelerin tümü Almanya menşeli olup, diğer tüm unsurlarla beraber yüksek kaliteli ürünler ortaya çıkıyor” dedi. Hollanda’nın son yıllarda Avrupa pazarı için lojistik merkez ve dağıtım üssü özelliğine kavuştuğuna dikkat çeken Gökçe Atmaca, “Firmamız bayilik vermek yerine doğrudan Hollanda da bulunmak ve yerel ortağımızla tüm çalışmaları birlikte yürütmek istiyor. Bu konuda çalışmalarımız belli bir aşamaya geldi. Yakın zamanda faaliyetimize başlamayı ve ileriki zamanlarda bu ticaretin karşılıklı ithalat ve ihracat olarak sürmesini planlıyoruz” ifadelerini kullandı. XLine’ın kurulduğu günden bugüne kadar müşteri odaklı Ar-Ge çalışmaları yürüttüğünü söyleyen Atmaca, “Amacımız en ucuz ürünü üretmek yerine müşterilerimizin mevcut ve ileriki yıllardaki olası ihtiyaçlarını da karşılayabilecek fonksiyonel, estetik, modüler ve optimum fayda sağlayacak çevreci ürünler geliştirmek” dedi.


XLine Office Furnitures is planning to expand to the European market from the Netherlands

XLine Office Furnitures, which has created its own brand since 2010after forming a dealership for a while, is preparing to start its operations in the Netherlands, which is the center of logistics for the European market. Stating that the company started its commercial activities in 2001 as the dealership of a national brand, XLine Office Furnitures Chairman of the Board of Directors Gökçe Atmaca reported that they have started to work with their own design and R & D teams to form the XLine brand since 2010, Gökçe Atmaca, who stated that they are also creating many special projects in addition to identifying standard products for all customer groups in office furniture, noted that these projects includes offices and libraries, as well as cultural centers, dormitories, hotels, airports, hospitals, construction sites and including the furniture of all the buildings. Emphasizing that they set the european market as the target zone, Gökçe Atmaca stated: “We realized that our products are very suitable for the market both in exhibitions we participated and in our visits to Europe. Our production and design is planned on a complete modular system. We produce transformable products. Over time, our customers can add or remove all of our products in line with their needs or spatial changes. We create both functional and environment-friendly products”

“The Netherlands is the logistic and distribution center of Europe”

Reporting that Turkey is the first in Europe in terms of flakeboard which is the raw material of their products, Gökçe Atmaca continued: “Our ability to reach raw material easily and in any amount we want, lead us to maximize our delivery speed. All of the machines we use in our production are of German origin and we manufacture high quality products” Adressing that the Netherlands prevails as a center of logistic and distribution, Gökçe Atmaca added: “Our company wants to be located directly in the Netherlands instead of franchising and we wants to carry out all the work together with our local partner. Our work on this issue has reached a certain stage. We are planning to start our activity soon and to continue this trade as mutual import and export in the future. Underscoring that XLine is doing customer-focused R&D since the day it was founded, Atmaca said, “ Rather than manufacturing the cheapest good, our aim is to develop functional, aesthetic, modular and environment-friendly products that will meet the possible needs of our customers in the current and future years”